Roof - RO200 Carbon Speeder-helm Matzwart / Zilver
- 100 dagen om van gedachten te veranderen
Volledige beschrijving RO200 Carbon Speeder-helm
- Roof RO200 Carbon Speeder-helm.
- Integraalhelm.
Ontwerp
- Multicomposiet koolstofvezel helm, ultra licht en zeer resistent.
- Volledig afneembare en wasbare voering van het type Silent Lining.
- Geschikt voor een Bluetooth®-communicatieset.
- Exitisy, noodsysteem voor het verwijderen van wangkussens.
- Neusbeschermer.
- Kinbandsluiting met dubbele D-gesp in aluminium.
- Gewicht: 1120 g (+/- 50 g).
- Gecertificeerd volgens ECE 22.05.
Comfort
- Motorhelm met 2 maten voor een optimale pasvorm.
- Geventileerde, ademende, antibacteriële en sneldrogende stof.
- Gepatenteerd dempingsapparaat met 5 dichtheden dat een optimale progressieve bescherming biedt.
- Groeven voor brillen.
- Geluiddempende windafdichting voor de kin helpt het geluid te beperken.
Scherm(en)
- Motorhelm wordt standaard geleverd met een kleurloos Pinlock®-scherm ready antikras.
- Zeer breed gezichtsveld. Optisch scherm van hoge kwaliteit.
- RO200 Carbon-schermen zijn optioneel verkrijgbaar in diverse kleuren.
- Scherm geschikt voor anticondensfolie van Pinlock® Max vision 70.
- Scherm geschikt voor anticondensfolie van Pinlock® Max vision 120.
- Snel schermwisselsysteem. Inclusief gereedschap (sleutelhanger).
- Het scherm wordt vastgezet door een dubbele buitenschaal uit PC. Inrichting om de draaiing van het hoofd te beperken.
- Schermafdichting en zijplaat met siliconenlip voor een perfecte afdichting.
Ventilatie
- Gepatenteerd luchtfilterapparaat met dubbele functie voor een perfecte ventilatie van het gezicht of het scherm volgens de behoeften van de gebruiker.
- De kinventilaties garanderen een optimale luchtstroom, verminderen condens en optimaliseren de gezichtsventilatie.
- Superieure ventilatie met Venturi-effect (6 luchtinlaten), waardoor de luchtstroom wordt geoptimaliseerd.
- Luchtafzuigers aan de achterzijde zorgen voor de afvoer van warme lucht.
Inbegrepen
- 1 extra 100% antikras-zonnescherm.
- 1 Pinlock®-lens 100% Maxvision 120.
- Transportrugzak.
Type |
|
---|---|
Stijl |
|
helmtype |
|
aantal binnenhelmen |
|
kinband |
|
uitneembare en wasbare binnenvoering |
|
anticondensscherm |
|
schermkleur |
|
zonnescherm |
|
neusbeschermer |
|
afdichting |
|
binnenkant |
|
gewicht |
|
garantie |
|
model |
|
ECE-goedkeuring22 |
|
Hier vind je alle informatie om de juiste maat voor je helm te kiezen. Houd er rekening mee dat de maatvoering enigszins varieert naargelang het merk en volgens je morfologie; bij twijfel kun je via ons contactformulier contact opnemen met de Dafy-motoradviseur, die je kan helpen. Je hebt altijd de mogelijkheid om je artikel te retourneren als de maat niet klopt (zie onze algemene voorwaarden voor de voorwaarden voor ruilen en retourneren).
Helmmaat berekenen: neem je hoofdomtrek losjes op met een meetlint om de juiste maten te nemen.
Je motorhelm is je enige bescherming bij een ongeval. De keuze van je helm moet goed worden overwogen en moet overeenkomen met je rijervaring.
Universele maat | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL | 3XL | 4XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomtrek in cm | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 | 65-66 | 67-68 |
Grootte leverancier | S | M | L |
---|---|---|---|
Hoofdomtrek in cm | 47-48 | 49-50 | 51-52 |
Roof, opgericht in 1993, is een Frans merk, gespecialiseerd in de vervaardiging van motorhelmen. Hun filosofie? Een voorloper zijn, de helmen van morgen bedenken, uitvinden en ontwikkelen: nooit op je lauweren rusten. Roof maakt naam met zijn emblematische Boxer: een modulaire helm met een 180° draaibare kinbeschermer. Roof brengt alle ambachten samen, zodat zij haar producten van ontwerp tot distributie kan controleren. De motorhelmen zijn het resultaat van een erkende know-how, waardoor Roof zijn kwaliteitshelmen kan produceren. De Boxxer Carbon-helm is een voorbeeld van het ware concentraat van innovaties van de producten van het merk. Aanwezig in meer dan 35 landen, de Roof-stijl is tijdloos, identificeerbaar en uniek.
Als eerste op de hoogte worden gebracht van zijn terugkeer op de baan