Arai - Quantic Moderne hoofdtelefoon Glanzend grijs
Betalen in termijnen :
- 100 dagen om van gedachten te veranderen
Volledige beschrijving Quantic Moderne hoofdtelefoon
- Arai Quantic modernehelm.
- Motorhelm met volledig gezicht.
Ontwerp
- e-cLc (e-Complex Laminate Construction) vezelschaal in laminaatconstructie voor hoge treksterkte en optimale lichtheid.
- Met de hand gemaakt.
- Ricochet-systeem met een ronde, organische en gladde vorm die het vermogen van de helm om de rijder te beschermen bij impact verbetert.
- Exclusief schaalontwerp met een extra 5 mm rond de basis, waardoor de helm gemakkelijker op en af te zetten is.
- EPS-schaal met meerdere dichtheden voor uitstekende demping in alle impactzones.
- Gepatenteerd ERS nood afzuigsysteem voor snelle en gemakkelijke verwijdering van schuim door middel van ontgrendelingslipjes (alleen voor gebruik door hulpverleners).
- Voorgevormde oorsleuf voor luidsprekers, niet inbegrepen.
- Voorbereid voor een communicatiesysteem aan de buitenkant van de schaal, niet inbegrepen.
- Afneembare en wasbare binnenkant.
- Verwijderbare geluiddemper.
- Anti-trommelklep om lawaai te verminderen en lucht aan de binnenkant te onttrekken.
- Dubbele D gesp kinbandsluiting.
- Gewicht: 1600 g (+/- 50 g).
- ECE 22.06 gecertificeerd.
Comfort
- Gepatenteerde, geïntegreerde achterspoiler uit één stuk voor optimale aerodynamische prestaties.
- Uitneembare binnenvoering in eersteklas geborsteld nylon, antimicrobieel en antibacterieel om de pH-waarde zo dicht mogelijk bij die van de huid te houden.
- Verstelbare en vervangbare FCS wangpads voor een ergonomische pasvorm.
- Tempelkussentjes met een verwijderbare laag van 5 mm voor ruimte indien nodig.
- Traction chin spoiler minimaliseert windgeruis en helpt wegvuil verder weg te houden.
Scherm
- Revolutionair Vas-V MaxVision transparant, antikras en compact schermsysteem (variabel assysteem).
- Inclusief Pinlock 120 MaxVision anticondensfolie.
- Pro Shad systeem voor integratie van een zonnescherm, niet inbegrepen.
- 3D-schermvergrendelingsmechanisme, niet inbegrepen.
Ventilatie
- Volledige ventilatie met 7 luchtinlaten en 6 luchtuitlaten.
- Grote verschuifbare luchtinlaat met 3 posities (open, tussenstand, gesloten) op de kinband voor optimale ventilatie.
- Ventilatieopeningen aan de achterkant van de helm, ter hoogte van de nek, aan de zijkanten en ter hoogte van de spoiler.
- Ventilatieopening met nieuw 3D-logo, gemakkelijk te openen en te sluiten met handschoenen dankzij een hendel bovenaan.
- Honingraatgaas op de EPS-antivibratievoering optimaliseert de toevoer van frisse lucht door deze naar binnen te verdelen, terwijl warme lucht beter wordt afgevoerd.
Autres
- Overtollige kabels kunnen worden opgeborgen in de nekband.
- Wordt geleverd met eigen draagtas.
Waarschuwing! Helm geleverd met doorzichtig scherm.
Type |
|
---|---|
Stijl |
|
helmtype |
|
aantal binnenhelmen |
|
kinband |
|
uitneembare en wasbare binnenvoering |
|
anticondensscherm |
|
schermkleur |
|
zonnescherm |
|
neusbeschermer |
|
afdichting |
|
binnenkant |
|
gewicht |
|
garantie |
|
model |
|
ECE-goedkeuring22 |
|
Hier vind je alle informatie om de juiste maat voor je helm te kiezen. Houd er rekening mee dat de maatvoering enigszins varieert naargelang het merk en volgens je morfologie; bij twijfel kun je via ons contactformulier contact opnemen met de Dafy-motoradviseur, die je kan helpen. Je hebt altijd de mogelijkheid om je artikel te retourneren als de maat niet klopt (zie onze algemene voorwaarden voor de voorwaarden voor ruilen en retourneren).
Helmmaat berekenen: neem je hoofdomtrek losjes op met een meetlint om de juiste maten te nemen.
Je motorhelm is je enige bescherming bij een ongeval. De keuze van je helm moet goed worden overwogen en moet overeenkomen met je rijervaring.
Universele maat | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL | 3XL | 4XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomtrek in cm | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 | 65-66 | 67-68 |
Grootte leverancier | S | M | L |
---|---|---|---|
Hoofdomtrek in cm | 47-48 | 49-50 | 51-52 |
Als eerste op de hoogte worden gebracht van zijn terugkeer op de baan