Onderdelen en accessoires motor Kawasaki VN 800 Drifter (VN800CE)
De Kawasaki VN Drift (VN800CE) 800 belichaamt de geest van vintage custom motorrijden en is openlijk geïnspireerd door de iconische Amerikaanse motorfietsen uit de jaren 1940
Accessoires en onderdelen voor Kawasaki VN 800 Drifter (VN800CE)
Vind alles wat je nodig hebt voor je Kawasaki VN 800 Drifter (VN800CE) volgens het jaar.
De custom is gebaseerd op een stalen frame met dubbele wieg, wat garant staat voor kracht en stabiliteit. De VN Drifter 800 is uitgerust met een 41mm telehydraulische voorvork met 160mm veerweg en een achtervering met onder de motor verborgen subframes, voor een strak uiterlijk en optimaal comfort. De remmen worden verzorgd door een 300mm voorschijf en een 270mm achterschijf, beide met 2-zuiger remklauwen. De vloeistofgekoelde, 55° V-twin 4-taktmotor met carburateur levert tussen de 56 en 57 pk, afhankelijk van de versie, met een royaal koppel. De 5-versnellingsbak en kettingaangedreven secundaire transmissie maken optimaal gebruik van de flexibiliteit van de motor. Het drooggewicht van 246 kg zorgt voor een geruststellende aanwezigheid, zonder afbreuk te doen aan de wendbaarheid dankzij een zithoogte van 759 mm. De brandstoftank, variërend van 15 tot 18,2 liter afhankelijk van de versie, zorgt voor voldoende actieradius. Standaard kenmerken zoals de ronde chromen koplamp, spaakwielen en comfortabele zitting dragen bij aan het authentieke karakter van dit model. De ervaring van alledaagse motorrijders onthult het volledige potentieel van deze custom.
In het dagelijks gebruik maakt de VN Drift 800 indruk met zijn comfortabele zadel en lage zitpositie, die een ontspannende ervaring bieden, of je nu alleen rijdt of met z'n tweeën. Motorrijders zullen het soepele karakter van de V-twin motor, die moeiteloos kilometers maakt, en de eenvoudige bediening, ideaal voor zowel beginnende als ervaren motorrijders, waarderen. Het uitgebalanceerde chassis, de goede wegligging en de onafhankelijke achtervering worden vaak genoemd als belangrijke pluspunten. Sommigen merken op dat de voorrem te weinig grip heeft bij hard remmen en dat de beperkte bodemvrijheid in de weg kan zitten bij scherpe bochten. De windbescherming zou verbeterd kunnen worden, maar dat is een deel van de charme van custom rijden. Veel eigenaren roemen de betrouwbaarheid van dit model, dat met regelmatig onderhoud meer dan 100.000 km kan rijden, en de mogelijkheid tot customizen dankzij een breed scala aan accessoires. De VN Drift 800 wordt vaak aanbevolen vanwege zijn gemakkelijke hanteerbaarheid en toegankelijkheid, en is zelfs aantrekkelijk voor kleinere rijders of rijders die de wereld van custom willen ontdekken zonder concessies te doen aan stijl.
- Vereist rijbewijs: A
- Cilinderinhoud: 805 cm³
- Motortype: 55° V-twin, 4-takt, vloeistofgekoeld, 36 mm carburateur, 1 TCA per cilinder, 4 kleppen per cilinder
- Motorvermogen en -koppel: 56-57 pk bij 7.000-7.500 tpm, 6,2 mkg bij 5.500 tpm of 64 Nm bij 3.300 tpm, afhankelijk van de versie
- Gewicht (leeg of vol): 246 kg droog, 267 kg volgeladen
- Zithoogte: 759 mm
- Gemiddeld brandstofverbruik: Onbekend
- Geschatte actieradius: Onbekend
- Brandstoftankinhoud: 15 tot 18,2 liter, afhankelijk van de versie
- Maximumsnelheid: Ongeveer 170 km/u
- Type transmissie: 5-versnellingsbak, kettingaandrijving
- Remmen: Voor: 1 schijf Ø 300 mm, remklauw met 2 zuigers; Achter: 1 schijf Ø 270 mm, remklauw met 2 zuigers
- Onderhoud en gebruikskosten: Geschatte levensduur van meer dan 100.000 km bij regelmatig onderhoud; onderhoudskosten worden redelijk geacht, veel onderdelen beschikbaar voor onderhoud en aanpassing