Onderdelen en accessoires motor Suzuki GS 500 E
De Suzuki GS 500 E heeft roadster geschiedenis geschreven van 1989 tot 2007. Deze iconische motorfiets onderscheidt zich door zijn luchtgekoelde 487cc in-line tweecilinder motor die 47,7 pk produceert bij 9
Accessoires en onderdelen voor Suzuki GS 500 E
Vind alles wat je nodig hebt voor je Suzuki GS 500 E volgens het jaar.
Het chassis van Suzuki is gebaseerd op een stalen buizenframe met dubbele wieg, wat stabiliteit en wendbaarheid biedt. Het chassis is voorzien van een tele-hydraulische voorvork en een monoshock achter. De remmen worden verzorgd door een 310 mm schijf met remklauw met twee zuigers aan de voorkant en een 250 mm schijf aan de achterkant, voor optimale efficiëntie in alle situaties.
In de loop der jaren heeft deze roadster een aantal belangrijke wijzigingen ondergaan. In 1998 zorgde de komst van een nieuwe carburateurrail en een schakelaar voor de zijstandaard voor nog meer rijplezier. In 2000 kwam er een nieuwe koplamp en een nieuw ontworpen stuur. In 2004 loste de toevoeging van een oliekoeler het probleem van ovale cilinders op, terwijl de gekatalyseerde uitlaat ervoor zorgde dat de motorfiets voldeed aan de Euro 2-normen.
Om je motor in topconditie te houden, vind je hier alle motoraccessoires en -onderdelen die je nodig hebt om hem te onderhouden. De motorfiets moet regelmatig worden nagekeken, zoals elke 300 kilometer het oliepeil controleren en regelmatig de kleppen stellen. Zijn 17-liter brandstoftank geeft hem een comfortabele actieradius, met een gemiddeld brandstofverbruik van 5,5 liter per 100 kilometer.
De Suzuki GS 500 E onderscheidt zich door zijn veelzijdigheid en mechanische betrouwbaarheid. Zijn lage drooggewicht van 169 kg, gecombineerd met een zitpositie van 790 mm boven de grond, maakt het een bijzonder toegankelijke motorfiets. Zijn uitgebalanceerde afmetingen, met een lengte van 2.075 mm en een wielbasis van 1.410 mm, dragen bij aan zijn opmerkelijke rijeigenschappen, zowel in de stad als op de weg.