

HJC - RPHA 71 Zecha-helm MC5 / Zwart
Betalen in termijnen :
- 100 dagen om van gedachten te veranderen
Volledige beschrijving RPHA 71 Zecha-helm
- HJC RPHA 71 Zechahelm.
- Motorhelm met vol gezicht.
Ontwerp
- PIM Evo composiet vezelschaal: hybride carbon-aramide vezels en natuurlijke vezels optimaliseren de schokbestendigheid, zorgen voor maximale lichtheid en verbeteren het rijcomfort.
- Antibacteriële stof voert transpiratievocht af en droogt sneller voor optimaal comfort.
- Comfortabele voering.
- Noodset (wangschuim) voor snelle en veilige verwijdering in geval van nood.
- Klaar voor Bluetooth®.
- Voorbereid voor optionele:
- Dubbele D gesp kinbandsluiting.
- Neuskapje.
- Gewicht: 1590 g (+/- 50 g).
- ECE 22.06 gecertificeerd.
Comfort
- Full-face motorhelm met 4 schaalmaten (2XS-XS / S-M / L / XL-2XL).
- Aerodynamisch schaalontwerp minimaliseert de luchtweerstand en zorgt voor stabiliteit bij hoge snelheden.
- Voorrandspoiler om extern geluid te verminderen.
- Afneembare en wasbare 3D-contourwangpads, verwisselbaar voor alle maten.
- Het ontwerp maakt het makkelijker om een bril op sterkte te dragen.
- Anti-verduisteringslip om geluid te helpen verminderen.
Scherm
- Gebogen 3D-scherm dat lucht- en geluidsturbulentie vermindert, anti-UV en anti-kras, voorbestemd om een Pinlock anti-condenslens te aanvaarden, inbegrepen.
- RPHA 71 helmschild: HJ-40, verkrijgbaar in diverse optionele kleuren.
- Donker gerookt, anticondens intern zonnescherm, verstelbaar in 3 posities.
- Vervormingsvrij zonnevizier, 5 mm verlengd, voor een helder, breder gezichtsveld.
- Bevestigingssysteem voor het snel en eenvoudig vervangen van het scherm.
- Push & Release-slot voor veilige sluiting van het scherm.
Ventilatie
- Maximale luchtinlaat: 4 luchtinlaten en 4 luchtuitlaten met Turbo Boost mondventilatie.
- Kinventilatie zorgt voor luchtstroom om beslaan te verminderen en gezichtsventilatie te optimaliseren.
- 2-weg draaibaar bovenventilatierooster optimaliseert de luchtstroom.
- Ventilatieopeningen aan de achterkant voeren warme lucht en vocht af.
Waarschuwing: motorhelm geleverd met doorzichtig scherm.
Type |
|
---|---|
Stijl |
|
helmtype |
|
neusbeschermer |
|
afdichting |
|
binnenkant |
|
uitneembare en wasbare binnenvoering |
|
kinband |
|
gewicht |
|
aantal binnenhelmen |
|
schermkleur |
|
anticondensscherm |
|
zonnescherm |
|
ECE-goedkeuring22 |
|
model |
|
garantie |
|
Hier vind je alle informatie om de juiste maat voor je integrale HJC-helm te kiezen. Houd er rekening mee dat de maatvoering enigszins varieert, afhankelijk van elk merk; bij twijfel kun je via ons contactformulier contact opnemen met de Dafy-motoradviseur, die je kan helpen. Je hebt altijd de mogelijkheid om je artikel te retourneren als de maat niet klopt (zie onze algemene voorwaarden voor de voorwaarden voor ruilen en retourneren).
Universele maat | 3XS | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL | 3XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomvang (cm) | 50-51 | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 | 65-66 |
Universele maat | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomtrek (cm) | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 |
Universele maat | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomtrek (cm) | 52-53 | 54-55 | 55-56 | 57-58 | 58-59 | 60-61 | 62-63 |
Universele maat | 2XL | 3XL |
---|---|---|
Hoofdomvang (cm) | 65-66 | 67-68 |
Sinds 1971 is HJC exclusief gespecialiseerd in de productie van motorhelmen. Wat heeft HJC helmen zo succesvol gemaakt over de hele wereld? De productie-ervaring, innovatieve ideeën en redelijke prijzen. Het duidelijke doel van het merk is om motorrijders te voorzien van hoogwaardige, comfortabele producten tegen aantrekkelijke prijzen, zoals de RPHA-modellen. HJC biedt het breedste assortiment op de markt. Of je nu op zoek bent naar een integraalhelm, een jethelm of een modulaire helm, het merk zal zeker voldoen. HJC heeft ook een assortiment off-road helmen en helmschilden ontwikkeld voor elke situatie.
HJC helmen? Net als onze Super Heroes zijn ze net zo veilig bij meer dan 200 km/u als bij 30 km/u.
Als eerste op de hoogte worden gebracht van zijn terugkeer op de baan