Deelnemen aan web en winkels
- Alleen geldig op producten gemarkeerd met de code BLACK WEEK.
- Geldig van 20/11/2024 09:00 tot 27/11/2024 08:59.
- Niet geldig op de producten die vallen onder de koopjes.
- Niet cumuleerbaar met onze andere huidige aanbiedingen.
- Overeenkomstig artikel 112-1-1 van het Franse consumentenwetboek.
- Zolang de voorraad strekt.
HJC - i71 Celos hoofdtelefoon MC3H / Wit / Zwart / Fluorescerend geel
Betalen in termijnen :
- 100 dagen om van gedachten te veranderen
Volledige beschrijving i71 Celos hoofdtelefoon
- HJC i71 Celoshelm.
- Motorhelm met volledig gezicht.
Ontwerp
- Polycarbonaat composiet schaal voor maximale lichtheid en verbeterd rijcomfort.
- Sneldrogende, vochtafvoerende stof.
- Klaar voor Bluetooth®.
- Voorbereid voor optionele:
- Kinbandsluiting met micrometrische gesp.
- Neuskap.
- Gewicht: 1690 g (+/- 50 g).
- ECE 22.06 gecertificeerd.
Comfort
- Full-face motorhelm met 3 schaalmaten (2XS-S / M-L / XL-2XL).
- Aerodynamisch schaalontwerp minimaliseert de luchtweerstand en zorgt voor stabiliteit bij hoge snelheden.
- Voorkant spoiler om extern geluid te verminderen.
- Verwijderbaar en wasbaar wangschuim.
- Ontwerp maakt het gemakkelijk om een bril op sterkte te dragen.
- Geluiddempende spatlap.
Scherm
- Gebogen 3D-scherm dat lucht- en geluidsturbulentie vermindert, anti-UV en anti-kras, voorgemonteerd voor een Pinlock anti-condenslens, inbegrepen.
- i71 helmschild: HJ-38, verkrijgbaar in diverse optionele kleuren.
- Donker gerookt, anticondens intern zonnescherm, verstelbaar in 3 posities.
- Bevestigingssysteem om het scherm snel en eenvoudig te vervangen.
- Push & Release slot voor veilige sluiting van het scherm.
Ventilatie
- ACS (Advanced Channeling Ventilation System): volledige luchtstroom en afvoer van warmte en vocht naar boven en naar buiten.
- Kinventilatie zorgt voor luchtstroom om beslaan te verminderen en gezichtsventilatie te optimaliseren.
- Bovenventilatie optimaliseert de luchtstroom.
- Luchtafvoer aan de achterkant om warme lucht en vocht af te voeren.
Waarschuwing! Motorhelm geleverd met doorzichtig scherm.
Type |
|
---|---|
Stijl |
|
helmtype |
|
aantal binnenhelmen |
|
kinband |
|
uitneembare en wasbare binnenvoering |
|
anticondensscherm |
|
schermkleur |
|
zonnescherm |
|
neusbeschermer |
|
afdichting |
|
binnenkant |
|
gewicht |
|
garantie |
|
model |
|
ECE-goedkeuring22 |
|
Hier vind je alle informatie om de juiste maat voor je integrale HJC-helm te kiezen. Houd er rekening mee dat de maatvoering enigszins varieert, afhankelijk van elk merk; bij twijfel kun je via ons contactformulier contact opnemen met de Dafy-motoradviseur, die je kan helpen. Je hebt altijd de mogelijkheid om je artikel te retourneren als de maat niet klopt (zie onze algemene voorwaarden voor de voorwaarden voor ruilen en retourneren).
Universele maat | 3XS | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL | 3XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomvang (cm) | 50-51 | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 | 65-66 |
Universele maat | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomtrek (cm) | 51-52 | 53-54 | 55-56 | 57-58 | 59-60 | 61-62 | 63-64 |
Universele maat | 2XS | XS | S | M | L | XL | 2XL |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Hoofdomtrek (cm) | 52-53 | 54-55 | 55-56 | 57-58 | 58-59 | 60-61 | 62-63 |
Universele maat | 2XL | 3XL |
---|---|---|
Hoofdomvang (cm) | 65-66 | 67-68 |
Sinds 1971 heeft HJC zich uitsluitend gespecialiseerd in de vervaardiging van motorhelmen. Wat heeft ervoor gezorgd dat de HJC-helmen over de hele wereld succesvol zijn? Zijn productie-ervaring, innovatieve ideeën en redelijke prijzen. Het duidelijke doel van het merk is motorrijders comfortabele en aantrekkelijk geprijsde producten van hoge kwaliteit aan te bieden, zoals de RPHA-modellen. HJC biedt het breedste assortiment op de markt. Als je op zoek bent naar een integraalhelm, jethelm of modulaire helm, het merk zal je volledig tevreden stellen. HJC heeft ook een reeks off-road helmen en helmschermen voor alle situaties.
De HJC-helmen? Zoals onze Superhelden, even veilig bij meer dan 200 km/u als bij 30 km/u.
Als eerste op de hoogte worden gebracht van zijn terugkeer op de baan