De klantenservice is er om je te helpen: advies, een vraag over je bestelling of een omruilverzoek... De Dafy-klantenservice is er om je te ondersteunen en te adviseren via ons contactformulier. Problemen zijn er om opgelost te worden.

Serviceclient

Een vraag over je bestelling?

Ons klantendienstteam beantwoordt graag al je vragen. Bij Dafy zijn er geen problemen, alleen oplossingen! Een fout in de maat, kleur of referentie? Heb je een technische vraag, een leveringsopvolging of een verzoek om dienst na verkoop? Voor al je verzoeken is er slechts één nummer 02 465 53 85, devan maandag tot vrijdagvan 9:00 uur tot 18:30 uuren zaterdagvan 8:30 tot 12:00.

Om een omruiling, terugbetaling aan te vragen of voor de dienst na verkoop aan, log je gewoon in op je klantenaccount, klik op annuleren/retourneren van een artikel en volg de procedure. Kies je pakketpunt en lever je pakket af. Je hebt 100 dagen en het retourneren is gratis. 

Om te worden aanvaard, moet het pakket in nieuwe staat verkeren, in de originele, ongeopende en ongebruikte verpakking. De etiketten moeten aanwezig zijn en mogen niet afgescheurd zijn. De reflecterende stickers moeten in de helmverpakking gestopt worden, maar mogen niet op de helm worden geplakt. De beschermfolie op het scherm van een helm mag in geen geval worden verwijderd. Technische onderdelen of accessoires in doorzichtige blisterverpakkingen mogen niet worden geopend. Het geretourneerde product moet geschikt zijn voor verdere verkoop. Het product moet in een speciale transportverpakking worden geplaatst met een zichtbaar transportetiket.

Als je besluit het pakket via je eigen middelen te retourneren, zijn de verzendkosten voor je rekening.