dafy moto-klantendienst

Wie beantwoordt de telefoon bij Dafy Moto?

We hebben Nicolas. Hij is de "goeroe" van de service, de expert die in staat is je motor in recordtijd te demonteren en weer in elkaar te zetten. Hij kent de catalogi van Sifam, France Equipement en Chaft op zijn duimpje. Hij kan ze je zelfs vertellen wanneer je telefonisch, per e-mail of via de chatbot contact met ons opneemt.

Heb je de verkeerde maat besteld? Je bent een beetje teleurgesteld over het product dat je hebt gekocht en je wil je artikelen retourneren? Sandy zal je verzoek in behandeling nemen en overgaan tot de omruiling of terugbetaling. Ze doet holeshots met alle retourpallets, dus ze kan je verzoeken net zo snel verwerken als Marc Marquez.

En last but not least; Yohan, onze service-adviseur. Een rits die niet goed zit? Zit er een schroef in je helm los? Of je GPS die je naar Parijs brengt in plaats van Bordeaux? Doe je aanvraag voor de service na verkoop online, vanuit je klantenruimte, en Yohan zal je zo snel mogelijk je nieuwe of herstelde artikel toesturen.

Deze drie client managers hebben twee essentiële kwaliteiten om je de best mogelijke service te bieden:
▪️ reactievermogen (als het lampje groen is, gaan ze direct aan het werk en zullen ze je binnen 3 werkdagen na je verzoek een antwoord geven),
▪️ aanpassingsvermogen (zij voelen zich op elk terrein op hun gemak) in de verschillende situaties die zich voordoen en kennis van de diensten die worden aangeboden door Dafy Moto.

 

dafy 2-klantendienst

 

Klantendienst van A tot Z bij Dafy

Wij begeleiden je van begin tot eind tijdens je winkelervaring.

In de fase vóór de verkoop adviseren wij je bij het zoeken naar producten door je artikelen voor te stellen die het best aan je gebruik en behoeften beantwoorden. Wij blijven beschikbaar om je vragen te beantwoorden via de verschillende communicatiemiddelen (telefoon, e-mail en chatbot) en door je een gepersonaliseerde oplossing aan te bieden.

Tijdens de aankoopfase volgen wij je bestelling op en wij aarzelen niet om je op de hoogte te houden van het verloop ervan. Ten slotte houden wij rekening met je opmerkingen en je beoordelingen om vooruitgang te blijven boeken.

Je tevredenheid en het plezier dat je beleeft aan het rijden op je motor zijn onze prioriteiten.

 

De 4 geboden van de dafy-klantendienst

▪️ Glimlachen in elke situatie.

▪️ "Voor elk probleem is er een oplossing".

▪️ Een belofte = een actie.

▪️ Een situatie die tot nadenken stemt? We zullen contact met je opnemen.