1. De verschillende materialen
    • De leren motorbroek
    • De motorbroek van textiel
    • De motorbroek uit jeans
    • De Gore-Tex motorbroek
  2. De verschillende seizoenen
  3. Hoe kies je je motorbroek?
    • Hetort
    • De maat
    • Bescherming
    • Goedkeuring
  4. De off-road motorbroek
  5. De motorregenbroek
  6. Hoe onderhoud je je motorbroek?
  7. Welk  budgetop mijn motorbroek?

De verschillende materialen

  • De leren motorbroek : zowat het meest essentiële kledingstuk uit de garderobe van de biker. Het gaat om de pa.ntalon motorfiets meest bestand tegen slijtage. Het woord broeko leer is een beetje als de tweede huid van de biker Begrijp jezodat je broek zeer dicht op het lichaam zit, zeer plakkerig is en dat je er warm van kunt gaan zweten midden in de zomer. Zwaar en niet de handiger om mee te lopen, dus wordt hij meestal gebruikt voor lange tochten en bij hoge snelheid op het circuit. Daarom zijn deze rompen van bescherming en zijn sliders. Ontdek de collection Alpinestars.
  • Dewoord-broeko textiel : veel lichter en minder dicht bij het lichaam, het is echter niet minder beschermend. Integendeel, bij de motorbroek van textiel heeft zich in de loop van de tijd ontwikkeld en heeft nu ook zijn uur van glorie, dankzij innovatieve materialen die er een zeer beschermende broek van maken. Het is ook bestand tegen schuren en heeft ook verwijderbare CE-beschermers. Gebruikt quotidieof tijdens je wandelingen, de motorbroek uit textiel is een echte allrounder. Ontdek dentalons textiel Rev'it.
  • De jeans: de meest stijlvolle, praktische en veelzijdige motorbroek. Ontworpen door Mamaterialen zoals Kevlar, motorjeans beschermen jou evenveel als andere broeken. Schuurbestendigmet bescherming kun je hem elke dag gebruiken om op je stalen ros naar het werk te gaan. Wat maakt een Charme ? Je hebt niet meer moet je je omdraaien als je op kantoor komt. Je passeert in eenwaargenomen ! Ontdek de jeans motorcycle All One.
  • De Gore-Tex : Deze wordt meestal meer gebruikt door road trippers en liefhebbers van de natuur. De Gore-Tex is een hoogwaardig, waterdicht en ademend materiaal dat je in alle omstandigheden droog houdt omdat het ook transpiratievocht afvoert. Abra resistenten met beschermende omhulsels, zal het je begeleiden en je beschermen tijdens al je expedities. Ontdek de selectietie Dainese.

 

De verschillende seizoenen

De meeste motorbroeken zijn ontworpen voor alle seizoenen, of ze nu gemaakt zijn van leer, textiel, jeans of Gore-Tex. Het enige verschile dat er zal zijn, is het een verwijderbare thermische voering voor textielbroek. Het is verkieslijk kies ook een waterdichte broek. Voor broek cwaterdichte producten bestaan. Of kies voorr broek van Gore-Tex, Drymesh of Drystar, dat zijn waterdichte en ademende membranen. Deze membranen vermijdenwater binnensijpelt en zweet wegvoert. Je bent een eikel.ureum om droog te blijven.

Voel je comfortabel en beschermd in je motorbroek

Comfort

Als je een motorbroek kiest, kan je je er maar beter comfortabel in voelen. Hier zijn een paar schetenzijn tips over hoe je je goed kan voelen in je motorbroek :

  • Voor broeken kies bij leren motorfietsen voor broeken die geperforeerd zijn voor een optimale luchtdoorstroming en met inzetstukken voor bewegingsvrijheid.
  • Voor broeken motos textiel, zorg ervoor dat de uitneembare thermische voering gemakkelijk aan en uit te trekken is. U kunt een risico lopen op perire geduld anders ! U kunt ookkies geen motorbroeken met een elastiek onder de voeten voor een goede pasvorm.
  • Voor Moto Jeans, cze zijn gemaakt van stretchstof, met inzetstukken op de knieën en een elastiek onder de voeten voor een optimaal comfort.

De maat

Afhankelijk van de verschillende merken, kan de maat van je motorbroek inderdaad veranderen. Daarom is het het is het beste om te verwijzen naar de matengids.

Bescherming

Om er zeker van te zijn dat je goed beschermd bent op je motor of scooter, is het essentieel om een motorbroek te kiezen die bestand tegen schuren is. Cordura, Kevlar of volnerfleer, zijn voorbeelden van zeer goede schuurbestendige materialen. Op het gebied van beschermingzorg er ook voor dat je broek verwijderbare CE-beschermers of CE-beschermers heeft, evenals padding.ns modellen worden deze beschermingen apart verkocht. Eindelijk, voor de pantalons Motorcycle Leather Racing, hebben ze naast sliders.

Goedkeuring

Bestuurders en passagiers van motoren moeten een goedgekeurde helm, handschoenen, een vest met lange mouwen en een broek of motorpak, en laarsjes of laarsjes die de enkels beschermen, dragen. een motorfiets is geen uitrustingsstuk dat moet worden goedgekeurd. De meesten van hen haddenx zijn, maar geen paniek, als de jouwe dat niet is, zal je niet worden beboet als je wordt beboet.

Mijn motorbroek onderhouden

Om de levensduur van je leren motorbroek te verlengen, behandel je hem gewoon met speciale lederproducten  : voedende crème en impregnering.

Kijk op het etiket, maar sommige motorbroeken van textiel en denim zijn wasbaar. Vergeet niet om jezelf te verwijderens beschermhulzen. Anders, zeep, lWater en een goede veegbeweging is voldoende om ze schoon te maken.

De off-road motorbroek

De off-road motorbroek  is altijd gemaakt van zeer bestendig textiel om de biker te beschermen. Het heeft ook bescherming aan de heupen, soms aan de knie, en padding. Flexibel en luchtig, het ziet eruitwij garanderen een grote bewegingsvrijheid. Tellen tussen 60 in 2Gemiddeld € 00 om hem aan te schaffen en een goede wasbeurt in de machine zal volstaan om de modder te verwijderen.

De motorregenbroek

Dit is gewoon een waterdichte motorbroek  om over je motorbroek aan te trekken. Neem de maat aan-dat is niet nodig, omdat ze er al op gebouwd zijn. Maar als je wiltz voel me comfortabel, voel je vrij, want ze hebben lipjes, een elastische taille en klittenband aanpassingen voor een betere pasvorm. Sommige hebben ritsjes. of drukt om het aantrekken te vergemakkelijken, zelfs met laarzen aan. En als het te lang is je kunt hem gewoon omzomen met klittenband. Voor de prijstelling tussen € 20 en € 110 max. Deze regenbroek is niet goedgekeurd.

Welk budget voor mijn motorbroek?

  • Voor een Moto-broek lederen, inclusief racebroek, reken maximaal tussen € 200 en € 500.
  • Voor een motorbroek van textiel, met inbegrip van een Gore-Tex-broek, moet tussen € 100 en € 700 worden neergeteld.
  • Tot slot, voor een goede motorjeans, reken je maximaal tussen € 100 en € 250.

Dafy biedt betaling in 2X of 3X zonder kosten.

Nu je al onze tips en trucs voor het  kiezen van je motorbroek hebt, is het aan jou. Goed winkelen. En bij twijfel, de rede tour wordt aangeboden Dafy voor 60 dagen.

Lees ook: